۴ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۴ ق.ظ سعید حاصلی
قدیمی ترین ماشین اسباب بازی جهان کشف شد

قدیمی ترین ماشین اسباب بازی جهان کشف شد


در سالهای گذشته و با کشف جغجقه ای که متعلق به چهار هزار سال پیش بود تصور می شد که قدیمی ترین اسباب بازی جهان باشد که کشف شده است و بشر قبل از این تاریخ هیچگونه نشانه ای را بر ساخت از اسباب بازی از خو بجای نگذاشته بود اما اخیرا کاوشگران باستانشناسی ترکیه موفق به کشف یک ماشین اسباب بازی شده اند که متعلق به 5 هزار سال پیش است .

ادامه مطلب...
۲۸ مهر ۹۶ ، ۰۳:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی
پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۴ ب.ظ سعید حاصلی
یک کودک داعشی ایران را تحدید کرد

یک کودک داعشی ایران را تحدید کرد

اخیرا ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که سروصدای زیادی هم به پا کرده است در این ویدئو یک کودک داعشی با زبان فارسی ایران را مورد تحدید قرار داده است.

ویدیویی که به تازگی در یکی از خبرگزاری های گروه تروریستی داعش منتشر شده کودکی را به تصویر می کشد که به زبان فارسی کشور ایران را تهدید می کند.

ادامه مطلب...
۰۶ مهر ۹۶ ، ۲۲:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی
پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۷ ب.ظ سعید حاصلی
ارشا اقدسی بازیگر سینما و تلویزون داعشی شد

ارشا اقدسی بازیگر سینما و تلویزون داعشی شد

 ارشا اقدسی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون کشورمان درباره بازی در اخرین فیلمش توضیحاتی داده است او درباره فیلم اخر خود که " خوک " نام دارد، گفته است که این فیلم دارای صحنه های عجیب و غریب و بسیار هیجان انگیزی است.کار تصویر برداری این فیلم به کارگردانی مانی حقیقی بتازگی پایان یافته است.

ادامه مطلب...
۰۶ مهر ۹۶ ، ۲۲:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی

ساخت ماسک مو از تخم مرغ با تاثیر شگفت انگیز

ماسک مو از تخم مرغ

تخم مرغ بخاطر دارا بودن مقادیر زیادی از انواع پروتئین ها، می تواند به عنوان یک ماده بسیار تاثیرگذار در افزایش رشد و تقویت موها بکار بیاید. تخم مرغ از قدیم الایام برای تقویت ریشه مو مورد استفاده قرار مکی گرفته است در این مطلب می خواهیم طریقه ساخت ماسک مو از تخم مرغ را به شما اموزش دهیم.

ادامه مطلب...
۰۱ مهر ۹۶ ، ۱۶:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی