۴ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

فرهاد زاهدی مدیر سایت سکه ثامن دستگیر شد

فرهاد زاهدی مدیر سایت سکه ثامن

چندی پیش خبر کلاه برداری سایت فروش سکه ثامن در فضای اجتماعی سروصدای بسیاری به پا کرد گفته میشد که مدیر سایت سکه ثامن میلیاردها تومان از پول سرمایه گذاران خود را برداشته و از کشور متواری گشته است اما امروز اعلام شد که این فرد فراری، در یکی از کشورهای خارجی و توسط پلیس اینترپل دستگیر و به شکور برگرداننده شده است تا پاسخگوی اعمال خود باشد.

ادامه مطلب...
۱۵ مهر ۹۷ ، ۰۳:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی

20 روش مهم ولی ساده برای از بین بردن جوش های صورت

 از بین بردن جوش های صورت


مشکل جوش های صورت، مشکلی عمومی است برای بیشتر خانم ها که برای از بین بردن جوش های صورت خود با مشکلات فراوانی روبرو هستند از بین بردن جوش ها براحتی امکان پذیر نیست مگر اینکه با روش های درمان هانگی از بین بردن انها آشنا باشید بسیاری از شما با پرداخت هزینه های سنگین خرید انواع دارو ها و کرم های آرایشی، سعی در صاف و شاداب نگاه داشتن پوست خود دارید اما در صورتی که از روش های بسیار ساده خانگی در از بین بردن جوش ها اطلاع کافی داشته باشید احتمالا دیگر نیاز به صرف این همه هزینه نخواهید داشت با این مجله پزشکی همراه باشید تا 20 روش عالی و تاثیرگذار در از بین بردن جوش های صورت را برای شما بازگو کنیم.

ادامه مطلب...
۱۴ مهر ۹۷ ، ۰۳:۲۸ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی

با خواص و اعجاز گیاه رزماری آشنا شوید

با خواص و اعجاز گیاه رزماری آشنا شوید

در طبیعت گیاهان دارویی بسیار زیادی وجود دارند و ما برخی از آنها ممکن است آشنا باشیم اما بعضی از این گیاهان دارویی، از شهرت و محبوبیت جهانی برخوردار هستند و کمتر کسی را می توان پیدا کرد که از انها استفاده نکرده باشد و یا اینکه حداقل نام آنرا نشنیده باشد در این مقاله قصد داریم به خواص بسیار زیاد گیاه دارویی رز ماری بپردازیم

ادامه مطلب...
۱۴ مهر ۹۷ ، ۰۱:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی

روش های افزایش طول آلت تناسلی مردان با داروهای گیاهی

مشکل کوچکی آلت تناسلی

یکی از مهمترین مشکلات برخی از مردان، مشکل کوچکی آلت تناسلی می باشد این مشکل علاوه بر ایجاد مشکلاتی در رفتارهای جنسی و زناشویی، باعث ایجاد ناراحتی های بسیار زیاد روحی روانی نیز می شود به دنبال گیاهان دارویی می گردید که با کمک آنها طول آلت تناسلی خود را افزایش دهید؟ امروزه افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. در این مقاله می خواهیم به بررسی افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی بپردازیم. گیاهانی وجود دارند که با تاثیر بر روی هورمون های بدن، باعث بزرگ تر شدن آلت تناسلی می شوند. همچنین می تواند استحکام آن را بهبود بخشیده و رابطه جنسی لذت بخش تری را برایتان به ارمغان بیاورند گیاهانی همچون جینسینگ که یکی از موثرترین گیاهان در تقویت قوای جنسی می باشد.

ادامه مطلب...
۱۴ مهر ۹۷ ، ۰۱:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی