افزایش طول الت تناسلی مردان

بهترین روش بزرگ کردن آلتن تناسلی مردان

درمان کوچکی آلت تناسلی مردان

روش های افزایش طول آلت تناسلی مردان

بسیاری از مردان بخاطر مسائل زنتیکی و یا دلایل بسیار زیادی مانند تغذیه نادرست، سبک زندگی متفاوت و یا مشاغل گوناگون، از کوچکی آلت تناسلی رنج می برند کوچک بودن آلت تناسلی در مردان علاوه بر ایجاد مشکلاتی در ایجاد رابطه صحیح جنسی، مشکلات روانی بسیار زیادی نیز برای مرد پدید می آورد افرادی که دارای آلت تناسلی کوچکی هستند، عموما از اعتماد بنفس پایین تری در اجتماع و یا انجام امور جنسی خود برخوردار هستند در ادامه با بهترین روش های کلفت تر کردن و بزرگ تر کردن آلت تناسلی مردان آشنا خواهید شد.


بزرگ تر و کلفت تر کردن آلت تناسلی مردان

امروزه و با گسترش زندگی شهرنشینی و تغییر روش زندگی مردم، مشکلات جسمانی و روانی بسیار زیادی در بین ساکنین جوامع شهری پدیدار شده است. یکی از این مشکلات که تاثیر جسمی و روانی بسیار بدی بر روی مردان جامعه می گذارد، گوچک بودن آلت تناسلی مرد می باشد . مردانی که از کوچکی آلت تناسلی رنج می برند، در انجام امور جنسی و زناشویی خود، دچار مشکلات زیادی می شوند این مردان از اعتماد بنفس بسیار پایینتری نسبت به سایر مردان برخوردار هستند در موارد شدید تر که اندازه آلت تناسلی بسیار کوچک باشد، امکان انجام رابطه جنسی وجود نخواهد داشت. وجود این مشکلات تاثیرات منفی فراوانی بر روی مردان می گذارد که نتایج منفی آن به شکل های مختلفی در زندگی افراد تجلی می کند.


نمونه تقلبی این محصول بدون برچسب هولوگرام می باشد


افزایش طول آلت تناسلی در مردان

احتمالا شمایی که در حال مطالعه این مطلب هستید، نیز با چنین مشکلاتی روبرو هستید و بدنبال راهی قطعی و واقعی برای افزایش طول و حجم آلت تناسلی خود می باشد.  آیا می دانید یکی از بهترین روش های امتحان شده و قطعی در افزایش اندازه آلت تناسلی مردان، استفاده از روغن خراطین اصل و مرغوب می باشد؟

ضخیم

استفاده از روغن خراطین اصل و مرغوب

از صدها سال پیش مردم کشورهای مختلف برای بزرگ تر و کلفت تر کردن آلت تناسلی، از روغن خراطین زالو بهره می برده اند در کتب خطی تب سنتی به وضوح در مورد استفاده از روغن خراطین زالو برای قلبه بر مشکل کوچکی آلت تناسلی مردان سخن به میان آمده است. حکمای طب سنتی، استفاده از روغن خراطین برای افزایش طول آلت تناسلی مردان را با قطعیت توصیه کرده اند البته اینکه روغن خراطین استفاده شده دارای خلوص و مرغوبیت باشد و  این روغن به شیوه صحیحی مصرف شود، اولین پیش شرط انجام این مهم می باشد.


روغن خراطین زالو (روجا) و پماد خراطین


اصولا روغن خراطین با دوروش متفاوت تحصیل می شود. روغن خراطین زالو !! همانطور که از اسمش پیداست از "زالو" بدست می آید البته بخاطر روند بسیار پیچیده و مشکل تحصیل روغن خراطین از زالو، تنها یک لابراتوار در ایران به عنوان بزرگترین لاراتوار تولید روغن های حیوانی و گیاهی با مصارف درمانی، قادر به تولید روغن خراطین زالو با خلوص بسیار بالا می باشد. تولید روغن خراطین زالو نیازمند تجهیزات لابراتواری بسیار پیشرفته ای می باشد که تنها لاراتوار "روجا" در ایران دارای این امکانات می باشد.

نوع دیگر روغن خراطین، روغن خراطین تارگت (کرم خاکی) می باشد این نوع روغن از نوعی کرم خاکی تحصیل شده و نسبت به روغن خراطین زالو از خلوص و تاثیرگذاری کمتری برخوردار است. شرکت های متعددی در ایران روغن خراطین کرم خاکی را با کیفیت های متفاوت تولید می کنند.


این اطمینان وجود دارد، در صورت مصرف صحیح روغن خراطین زالو به مدت دوماه، نتیجه قطعی در افزایش طول و حجم آلت تناسلی مردان بدست بیاید دربسته بندی روغن خراطین زالو، یک قوطی کوچک پماد خراطین زالو نیز وجود دارد مهمترین خاصیت این پماد این است که با افزایش تحریک پذیری بافت، سبب جذب هرچه بهتر روغن خراطین شده و رشد آن را سرعت ببخشد.

این پماد دارای 100% خلوص بوده و بسیار بسیار مرغوب و تاثیرگذار می باشد پس از استفاده ده روزه از این پماد، می بایست مصرف روغن خراطین زالو را شروع کرد. هر شیشه روغن خراطین زالو، حاوی 30 میلی گرم روغن خراطین خالص و بسیار مرغوب می باشد یک قوطی پماد موجود در بسته بندی این محصول نیز، حاوی 20 میلی گرم پماد خراطین زالو با خلوص 100 درصدی می باشد برای رسیدن به نتیجه قطعی و دائمی می بایست دو بسته از روغن و کرم تهیه شود و به مدت دوماه مورد استفاده قرار گیرد.

درون جعبه این محصول، دستور مصرف دقیقی وجود دارد که روش اتفاده صحیح را با تمام جزئیات شرح داده است.


تضمین برگشت وجه

در صورتی که با شیوه صحیح و طبق دستور همراه این محصول به نتیجه مناسبی دست پیدا نگردد، مبلغ دریافت شده قابل برگشت خواهد بود.


گارانتی برگشت وجه

روغن خراطین عرضه شده در این فروشگاه  دارای ضماانت برگشت وجه می باشد به این صورت که در صورت عدم کسب نتیجه مطلوب از آن، می توانید با اعلام شماره فاکتور سفارش خود که به همراه محصول برای شما ارسال شده است، وجه پرداختی خود را دریافت کنید.

ما به شما تضمین می دهیم با خرید این محصول و استفاده دقیق ان طبق دستور بروشور همراه محصول، پنجره ای رو به امید و زندگی تازه ای همراه با لذت و شادی  را آغاز خواهید کرد.

خرید اینترنتی روغن و کرم خراطین اصل

 برای خریداینترنتی این محصول بر روی تصویر "خرید پستی" در پایین کلیک کرده و فرم سفارش را پر نمایید. این محصول از طریق پست برای شما ارسال خواهد شد.

 کرم خراطین و روغن خراطین روجا هردوباهم

30 میلی گرم روغن خراطین اصل و خالص

20 میلی گرم کرم خراطین دارای بالاترین مرغوبیت و تاثیرگذاری


محتویات  یک پکیج کرم و روغن خراطین، برای مصرف مدت زمان  یکماه کفایت خواهد کرد اما درنهایت و برای رسیدن به نتیجه قطعی، می بایست  دو شیشه از این محصول را خریداری نمایید. با خرید یکجا و همزان این دو شیشه می توانید از پرداخت هزینه ارسال پستی اضافه پرهیز نمایید.

سفارشاتی که هزینه آنها بصورت آنلاین پرداخت می شوند علاوه بر تخفیف در هزینه ارسال،  در اولویت قرار داشته و با سرعت بسیار بیشتری ارسال می شوند.

http://11220019.skybasket.ir/add/36.html

پکیج افزایش طول، حجم و تقویت نعوظ

همچنین پکیج افزایش طول و حجم آلت تناسلی با تاثیر گذاری 15 تا بیست روزه همراه با ضمانتنامه کتبی نیز موجود می باشد

کپسول گیاهی افزایش طول و جم الت تناسلی به همراه تقویت نعوظ

10 عدد کپسول گیاهی تولید شرکت روجا

بدون عوارض جانبی

سه بسته پماد و روغن خراطین روجا

همراه با برگه گارانتی و ضمانت نامه کتبی محصول


تاثیر گذاری 20 روزه

ارسال رایگان

برای سفارش کلیک کنید

با استفاده از این پکیج، تنها 20 روز  پس از شروع مصرف کپسول های گیاهی و روغن خراطین،  اولین نتایج رشد و بزرگ شدن آلت تناسلی را می توانید مشاهده نمایید.

پشتیبانی آنلاین در تلگرام

09364291640

بهترین کرم و روغن خراطین موجود در کشور را تنها از این فروشگاه می توانید تهیه نمایید.

دارای 500 قلم محصول تولیدی همراه با صادرات به کشورهای خاورمیانه

05137581011


supportمشتری گرامی، در صورت مواجهه با مشکل در هنگام ثبت سفارش، می توانیدبا قسمت پشتیبانی فروشگاه به شماره 05137581011 تماس حاصل فرمایید.


پشتیبانی آنلاین در تلگرام

09364291640

تماس تلفنی

05137581011