تتوی ابرو و دستگاههای تتو

چند سالی است که انواع و اقسام دستگاههای تتو با اهداف مختلف وارد بازار کشورمان شده است و از خانم ها گرفته تا آقایان هر کدام به نوعی از دستگاه تتو و خالکوبی در قسمت های مختلف بدن خود بهره گرفته اند. همچنین افراد بسیار زیادی توانسته اند با فراگیری نحوه کار دستگاههای تتو زنی، کسب و کار پر سودی برای خود دست و پا نمایند.


خالکوبی و انواع دستگاههای تتو زنی

شاید شما نیز در خاطر داشته باشید که حدود سه سال پیش و با ورود اولین دستگاههای خالکوبی و تتو زنی به کشورمان، چهره بسیاری از خانم ها بخصوص خانم هایی که بیشتر به دنبال تغییر و مد روز بودند، تغیرات زیادی را به خود گرفته بود بسیاری از چهره ها دیگر بجای داشتن ابروهای کمانی، ابروهای انگیری بردی اختیار کرده و ظاهری متفاوت به خود گرفته بودند و در بین عموم خانم های شیک پوش و تجدد گرا، تتو کردن و خالکوبی نقل مجالس صحبت هایشان شده بود.

با گذشت سالها همچنان تتو کردن و تتو زدن مورد علاقه بسیاری از خانم ها و آقایان می باشد گرچه شاید شکل و شمایل و طرح های تتو زدن کمی تغییر کرده باشد.

تعمیرات دستگاههای تتو

با وجود سرازیر شدن انواع و اقسام دستگاههای تتو زنی و خالکوبی به بازار کشور، متاسفانه لوازم یدکی و تعمیرات دستگاههای تتو وارد بازار کشورمان نشد و افرادی که هزینه زیادی را برای خرید دستگاهه تتو پرداخت کرده بودند پس از معیوب شدن دستگاهشان چاره ای جز خرید یک دستگاه جدید نداشتند.


این فروشگاه با استفاده از تیم مجرب تعمیرات انواع دستگاههای تتو زنی و خالکوبی و با هماهنگی با شرکت های تولید کننده این دستگاهها، برای اولین بار در کشورمان اقدام به بازگشایی مرکزی با هدف تعمیرات انواع دستگاههای تتو زنی و خالکوبی، اقدام به راه اندازی مرکز مجهز تعمیرات انواع دستگاههای تتو زنی و خالکوبی کرده است.  در این مرکز یک تیم متخصص و حرفه ای با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات مورد نیاز، امر تعمیر این نوع دستگاهها را بر عهده دارند هموطنان گرامی می توانند از سراسر ایران با برقراری ارتباط با این مرکز دستگاههای معیوب خود را به آدرس شرکت ارسال کنند متخصصین مجرب این مرکز پس از عیب یابی و تعمیر دستگاه مربوطه، انرا از طریق ارسال پستی به نشانی مورد نظر شما ارسال خواهند نمود.


تلفن شرکت فروشگاههای اینترنتی نیک خرید

05137581011

پشتیبانی در تلگرام

09364291640