مشکل کوچکی آلت تناسلی

یکی از مهمترین مشکلات برخی از مردان، مشکل کوچکی آلت تناسلی می باشد این مشکل علاوه بر ایجاد مشکلاتی در رفتارهای جنسی و زناشویی، باعث ایجاد ناراحتی های بسیار زیاد روحی روانی نیز می شود به دنبال گیاهان دارویی می گردید که با کمک آنها طول آلت تناسلی خود را افزایش دهید؟ امروزه افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. در این مقاله می خواهیم به بررسی افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی بپردازیم. گیاهانی وجود دارند که با تاثیر بر روی هورمون های بدن، باعث بزرگ تر شدن آلت تناسلی می شوند. همچنین می تواند استحکام آن را بهبود بخشیده و رابطه جنسی لذت بخش تری را برایتان به ارمغان بیاورند گیاهانی همچون جینسینگ که یکی از موثرترین گیاهان در تقویت قوای جنسی می باشد.

بهترین روش های افزایش طول آلت تناسلی

بعضی از افراد اولین فکری که برای بزرگ کردن آلت تناسلی شان، به دهنشان خطور می کند، جراحی آلت تناسلی و یا ایمپلنت آلت تناسلی است. اما بهتر است قبل از انجام هرگونه عمل جراحی، به اقدامات طبیعی و سنتی روی آورید. شما با استفاده از گیاهان دارویی و بعضی از راهکارهای ساده می توانید حجم و اندازه آلت تناسلی خود را افزایش دهید و لذت جنسی بیشتری برای خود و همسرتان به ارمغان بیاورید.

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی
1- افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی با قرص ال آرژینین ( L Arginine )

قرص ال آرژینین عملکردی مشابه ویاگرا در بدن را ایفا می کند و باعث تقویت عملکرد نعوظ در انسان می شود.

این ترکیب یک اسید آمینه است که در تولید پروتئین ها نقش دارد که برخی از این پروتئین ها به یک مولکول شناخته شده به نام مکمل نیتریک اکسید تبدیل می شوند.

نیتریک اکسید بخشی جدایی ناپذیر در گردش خون است، بنابراین به عملکرد بهتر رگ های خونی کمک می کند. هنگامی که جریان خون افزایش پیدا می کند، طبیعتا جریان خون در آلت تناسلی نیز افزایش می یابد، در نتیجه باعث افزایش طول و ضخامت آلت تناسلی شما می شود.

*** اگر بیماری قلبی دارید و نیتروگلیسرین مصرف می کنید، نباید ال آرژینین را مصرف کنید. زیرا مصرف همزمان این دارو باعث می شود فشار خونتان پایین بیاید. حتما با پزشک خود صحبت کنید.
2- گیاه کارلا (Momordica)

این گیاه فواید زیادی برای دستگاه تناسلی مردان و رفع اختلالات جنسی شان، دارد. این گیاه در طب سنتی چینی، به دلیل خاصیت ضد ویروسی و ضد باکتریایی آن، مورد استفاده قرار می گیرد. این گیاه همچنین برای بهبود ایمنی و جوانسازی ارگان های بدن که از دیابت پیشگیری می کنند، مفید است.
3- گیاه پیوراریا میریفیکا یا Butea Superba

استفاده از این گیاه یک روش موثر افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی ، می باشد. بومی های تایلند از این گیاه برای افزایش میل جنسی، قدرت جنسی، استقامت، نعوظ طولانی تر و سخت تر استفاده می کنند.

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی
4- افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی با قارچ کوردیسپس یا Cordyceps

این قارچ کوچک که بیشتر در تبت رشد می کند، شکلی شبیه به کرم دارد و به افراد مبتلا به ناتوانی جنسی کمک زیادی می کند. از عصاره این گیاه میتوان برای درمان اختلال نعوظ و افزایش میل جنسی استفاده کرد. اگر دچار عارضه کم تحرکی اسپرم هستید، می توانید از این گیاه به منظور افزایش تحرک اسپرم تان، کمک بگیرید.

نکته قابل توجه این است که این قارچ با تاثیر گذاشتن بر روی گردش خون، باعث ترشح تستوسترون بیشتری شده و افزایش طول اندام تناسلی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر بدانید: وقتی آلت تناسلی می شکند
5- کَلپ یا Bladderwrack

کَلپ یا همان Bladderwrack بیشتر در سواحل اقیانوس اطلس و آرام می روید، این گیاه غنی از منیزیم، پتاسیم، کلسیم و ید بوده و در نتیجه، به بیماران مبتلا به اختلالات تیروئید، کلسترول بالا، چاقی و کاهش خستگی کمک می کند. همچنین دارای خواص ضد باکتریایی است. مطالعات نشان می دهد که مصرف خوراکی این گیاه باعث تولید هورمون های جنسی می شود که بهبود نعوظ، سلامت جنسی و افزایش اندازه آلت تناسلی را به همراه خواهد داشت.
6- علف اپیمدیوم (Epimedium)

پزشکان و متخصصان گیاهی از این گیاه برای درمان اختلال نعوظ استفاده می کنند. هنگامی که این گیاه به همراه گیاهان داروهای دیگر، مورد استفاده قرار گیرد، به طور موثر در افزایش رشد آلت تناسلی عمل می کند.

این گیاه به طور کارآمد، می تواند اختلال نعوظ در مردان را درمان کرده و با افزایش جریان خون، به بزرگ شدن آلت تناسلی کمک می کند.
7- تونکات علی یا پاساک بومی با نام علمی یوریکوما لانگیفولیا (Tongkat Ali)

گیاه تونکات علی در تمام محصولاتی که برای افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی می خرید، وجود دارد. این گیاه که در منطقه جنوبی کشورهای آسیایی می روید، باعث بزرگ شدن آلت تناسلی می شود.

برخی از کارشناسان ادعا می کنند که گیاه تونکات علی با افزایش هورمون رشد مردانه عمل می کند اما این واقعیت از طریق تحقیق علمی اثبات نشده است.

برخی از نتایج بدست آمده ثابت کرده اند که این گیاه می تواند تولید استروژن را متوقف کند، در نتیجه این عامل ممکن است به افزایش سطح هورمون رشد مردان منجر شود. نه تنها از این گیاه به منظور افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی می توانید استفاده کنید، بلکه در بهبود باروری و نعوظ بهتر هم موثر است.
8- افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی با کُهَن‌دار یا جینکو ( Ginkgo Biloba)

از این گیاه برای تولید مکمل های آلی استفاده می شود زیرا دارای مواد طبیعی، موثر و غنی می باشد. اگر مردان برای مدتی از این گیاه استفاده کنند، می توانند به هدف خود یعنی افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی دست پیدا کنند. این گیاه باعث افزایش انرژی در مردان شده و میل جنی در آنها را افزایش می دهد.

نکته: اگر به بیماری های عروقی – خونی مبتلا هستید، از این گیاه استفاده نکنید مگر زیر نظر پزشک.
9- گیاه گوزن

این گیاه برای افزایش رشد آلت تناسلی مردان بسیار موثر بوده و جریان خون بیشتری را به سمت آلت تناسلی هدایت می کند.

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی
10 – گیاه خارخاسک (Tribulus Terrestris)

مواد شیمیایی فعالی به نام Protodioscin در خارخسک وجود دارد که می تواند سطح هورمون آندروژنیک و یا تستوسترون را افزایش داده و در نتیجه باعث افزایش میل جنسی گردد. این گیاه باعث افزایش اندازه آلت تناسلی می شود. اگر شما ورزش های بزرگ کننده آلت تناسلی را نیز انجام می دهید، این گیاه می تواند به ترمیم بافت های آسیب دیده نی کمک کند ضمن اینکه در روند افزایش اندازه اندام تناسلی به طور سنتی نیز کمک کننده است.

درمان مشکل کوچکی آلت تناسلی
بیشتر بدانید: نگرانی مردان درباره اندازه آلت تناسلی
11- مصرف هندوانه

هندوانه دارای خاصیت های ویژه ای است که به بزرگ شدن آلت تناسلی کمک می کند. با وجود اسید آمینه ای به نام سیترولیناست که در بدن به آرژنین تبدیل می شود، عروق خونی منقبض شده و به حجیم تر شدن آلت تناسلی تان، بیانجامد.
معجونی گیاهی برای افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی

    10 گرم تخم کاهو
    20 گرم گل کتیرا
    10 گرم گلنار
    10 گرم بلوط

طرز تهیه:

مواد بالا را پس از آسیاب کردن به خوبی بجوشانید تا محلول غلیظی بدست بیاید. روزی 3 مرتبه، مقدار کمی از این معجون را مصرف کنید.
افزایش طول اندام تناسلی با روغن های گیاهی

یکی از روغن های گیاهی که برای افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد، روغن خراطین است. سالیان سال است که از روغن خراطین برای بزرگ کردن اندام های کوچک مثل پستان یا آلت تناسلی استفاده می شود.

مواردی که برای بزرگ کردن آنها میتوان از روغن خراطین کمک گرفت شامل:

    سینه
    لب
    باسن
    گونه ها
    اندام تناسلی آقایان

می باشد.

معایب روغن خراطین :

    ایجاد جوش
    طول درمان متفاوت در افراد

مزایای این روغن:

    پوست را شفاف می کند
    چین و چروک را رفع می کند
    چروک پس از زایمان را از بین می برد
    بهبود دردهای مفصلی ، رماتیسمی و کمر درد
    بزرگ کردن آلت تناسلی و دیگر اندام های بدن

نحوه مصرف روغن خراطین برای بزرگ کردن آلت تناسلی

    ماساژ دادن محل مورد نظر به مدت 1 دقیقه یا گرم کردن موضع با حوله گرم
    مالیدن روغن خراطین به محل مورد نظر و ماساز دادن به مدت 2 دقیقه
    تکرار این مراحل دو بار در روز
    2 تا 3 ماه این درمان را ادامه دهید

برای استفاده تمام گیاهانی که در این مقاله ذکر شد، می توانید یا از جوشانده آن استفاده کنید و یا پودر آن را خریداری کرده و مصرف کنید. لازم به ذکر است در صورتیکه دچار بیماری خاصی مثل بیماری قلبی، فشار خون و … هستید، قبل از مصرف هر کدام از این گیاهان، با پزشک خود صحبت کنید برخی از این داوها باعث افزایش میزان فشار خون می شود که برای افرادی که از این بیماری رنج می برند ممکن است خطرناک است به اذعات پزشکان و متخصصین طب قدیم و جدید، گل سرسبد تمام داروهای گیاهی، گیاه جینسینگ می باشد این گیاه دارای خواص بسیار فراوانی می باشد که کمک به افزایش طول آلت جنسی، درمان نعوظ و تقویت قوای جنسی از مهمترین این خواص می باشند.