اخیرا ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که سروصدای زیادی هم به پا کرده است در این ویدئو یک کودک داعشی با زبان فارسی ایران را مورد تحدید قرار داده است.

ویدیویی که به تازگی در یکی از خبرگزاری های گروه تروریستی داعش منتشر شده کودکی را به تصویر می کشد که به زبان فارسی کشور ایران را تهدید می کند.

تحدید کودک داعشی علیه ایران

متاسفانه اموزه های داعش و این پگروه افراطی به گونه ای است که بر هیچکس رحم و شقوتی ندارد و کودک و بزرگسال نمی شناسد این گروه تکفیری منفور، از کودکان در بدترین شرایط روحی و فیزیکی، استفاده ابزاری کرده و انها را وادار به انجام رفتارهالی زشت و غیرانسانی می کنند. در این ویدئو نیز یک کودک خردسال که بطور کامل شستشوی ذهنی شده است، بدون انکه خود بر عملی که انجام می دهد واقف باشدف تنها طوماری را از پیش تهیه و دیکته شده را می خواند.

این جلاد خردسال داعشی در حالی که برای بریدن سر یکی از زندانیان داعش آماده شده است شروع به رجز خوانی برای مسلمانان ایران می کند.

قسمتی از تهدیدات کودک داعشی از این قرار است:ای ایران صفوی بدانید که جنگ شما بر علیه مجاهدان هیچ نفعی برایتان نخواهد داشت، در انتظار ما باشید. شما و جاسوسانتان،بدانید که ما آگاهیم که شما در زندگی حریص ترین انسان ها هستید، ما خونمان و جانمان را در برابر دین خدای متعال می بخشیم، به اذن الله سرزمین و دیارتان را بر سر شما ویران خواهیم کرد...

به نظر می رسد زمانی که سران داعش رویاهای تعبیر نشدنی خود را به این کودک دیکته می کردند تا مانند طوطی آنها را تکرار کند، این حقیقت را در گوش او زمزمه نکرده اند که دلاور مردان این مرز و بوم قبل از اینکه عناصر ناچیز گروه داعش بخواهند دست از پا خطا کنند، آنها را با خاک یکسان خواهند کرد و به قعر جهنم می فرستند.