آوا تجهیز - فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی در اصفهان

شرکت آوا تجهیز آزما با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه واردات مواد شیمیایی از برند ها معتبر جهانی و نمایندگی فروش محصولات کمپانی اکسیر اتریش در ایران ، آماده فروش انواع مواد شیمیایی در اصفهان و سایر شهر ها و استان ها در ایران است.

برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، کاربرد مواد شیمیایی و موارد مصرف این مواد نیز می توانید با کارشناسان آوا تجهیز آزما تماس بگیرید. کارشناسن ما با سابقه و تجربه بالا در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی در اصفهان آماده ارائه هر گونه مشاوره در انتخاب و خرید مواد شیمیایی ازمایشگاهی در خدمت شما هستند. این شرکت با دارا بودن نمایندگی مواد شیمایی شرکت اکسیر اتریش آماده همکاری با سازمان ، مراکز بهداتشتی ، آموزشی و دانشگاه ها در شهر و استان اصفهان است. با توجه به اینکه مواد شیمیایی دارای برندهای و مارک های مختلف تجاری و صنعتی می باشد و قیمت ها بر اساس نوع برند تغییر می کند، شرکت  آواتجهیز آزما  تلاش در ارائه محصولات با برندهای واقعی و قیمت های مناسب داشته و اصل را بر صداقت با مشتری گذاشته است.

استونیتریل

استونیتریل CH3CN یک حلال آپروتیک و قطبی است که با نام متیل سیانید نیز شناخته می شود. این ماده یک نیتریل آلیفاتیک و یک ترکیب آلی فرار و بی رنگ است که طیف گسترده ای از ترکیبات قطبی و غیرقطبی را حل می کند.
استونیتریل اولین بار در سال ۱۸۴۷ توسط شیمیدان فرانسوی ژان بتیست دوما تهیه شد. این ماده عمدتاً به عنوان محصول جانبی در فرآیند تولید اکریلونیتریل به دست می آید.

سمی بودن استونیتریل

موارد مسمومیت با استونیتریل در انسان با استنشاق ، بلع و یا جذب پوستی اتفاق می افتد و علائم آن، که معمولاً چند ساعت بعد ظاهر می شود، شامل مشکلات تنفسی، ضربان آهسته نبض، حالت تهوع و استفراغ است. تشنج و اغما می تواند در موارد جدی رخ دهد و به دنبال آن مرگ ناشی از نارسایی تنفسی اتفاق می افتد. روش درمانی متداول آن (مانند مسمومیت با سیانید) استفاده از اکسیژن ، سدیم نیتریت و سدیم تیوسولفات است. ( استونیتریل اکسیر

سیلیکا ژل

سیلیکا ژل فرم آمورف و متخلخل سیلیکون دی اکسید (سیلیس) است که از یک چارچوب سه بعدی نامنظم از اتم های سیلیکون و اکسیژن متناوب با حفره ها و منافذ در مقیاس نانومتر تشکیل شده است. منافذ ممکن است حاوی آب یا مایعات دیگری باشند، یا ممکن است توسط گاز یا خلاء پر شوند.

مسیر سنتزی برای تولید سیلیکا ژل توسط استاد شیمی دانشگاه جان هاپکینز، والتر پاتریک در سال ۱۹۱۸ ثبت شد. سیلیکا ژل در جنگ جهانی اول برای جذب بخارات و گازهای موجود در ماسک های گازاشک‌آور مورد استفاده قرار گرفت. در جنگ جهانی دوم، خرید سیلیکاژل برای محافظت از تجهیزات نظامی در برابر رطوبت و خشک نگه داشتن پنی سیلین به کار رفت.

کاربردها

سیلیکا زیروژل با اندازه منافذ متوسط ​​۲.۴ نانومتر، دارای میل ترکیبی قوی با مولکول های آب است و به عنوان یک ماده خشک کن مورد استفاده قرار می گیرد. سخت و شفاف است، اما به طور قابل توجهی نرم تر از سیلیس شیشه یا کوارتز است. سیلیکا ژل اغلب به عنوان جاذب رطوبت توصیف می شود. سطح ویژه خاص این ماده (حدود ۸۰۰ متر مربع در گرم) این امکان را می دهد که به سرعت آب جذب کند و به عنوان یک ماده خشک کن (خشک کننده) به کار می رود.  پس از اشباع با آب، ژل را می توان با گرم کردن تا دمای ۱۲۰ درجه سانتیگراد (۲۵۰ درجه فارنهایت) برای ۱ تا ۲ ساعت بازیابی کرد. برخی از انواع ژل ها در صورت مواجهه با آب کافی می ترکند که در اثر شکستن کره های سیلیس هنگام تماس با آب ایجاد می شود.

مشخصات تماس و ادرس :

اصفهان، میدان جمهوری، نبش خیابان خرم، مجتمع ستاره، طبقه ۳، واحد ۳۰۱

۰۳۱۳۲۴۰۲۹۰۰
۰۳۱۹۵۰۱۱۳۱۷ الی ۲۰

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.