۱۲ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۵۷ ق.ظ سعید حاصلی
بزرگ کردن لب ها و گونه ها

بزرگ کردن لب ها و گونه ها

روغن خراطین اصل با تاثیر تضمینی در بزرگ کردن گون و لب ها

بهترین روغن خراطین اصل برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان، گونه و لب ها

بی شک یکی از بهترین روش های بزرگ کردن آلت تناسلی مردان، بزرگ کردن باشن، بزرگ کردن گونه و لب ها استفاده از روغن خراطین اصل روجا می باشد این روغن خراطین از زالو بدست می آید که تاثیر گذاری بی چون و چرایی دارد.

روغن خراطین در بزرگ کردن آلت تناسلی مردان، بزرگ کردن سینه ها، بزرگ کردن گونه ها وبزرگ کردن لب ها تاثیر بسیار بالایی داشته و در مدت کوتاهی با استفاده از روغن خراطین صددرصد اصل می توان اندام های مورد نظر را بزرگ تر کرد.

روغن خراطین اصل روجا تاثیر مستقیمی در حجیم و بزرگ تر کردن اندام های مختلفی دارد. بزرگ ترکردن آلت تناسلی آقایان، بزرگ کردن سینه، بزرگ کردن سینه، بزرگ کردن گونه ها و بزرگ تر کردن باسن از مهمترین خواص روغن خراطین می باشد. تاثیر گذاری روغن خراطین اصل روجا پس از استفاده 30 الی 45 روز کاملا مشهود و نمایان می شود قابل ذکر است که محتویات روغن خراطین این بسته می تواند به مدت 3 الی 4 ماه برای مصرف کفایت کند.

ادامه مطلب...
۱۷ آبان ۹۵ ، ۰۱:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی
جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۵۶ ق.ظ سعید حاصلی
تنبیه وحشیانه دانش آموزان توسط معلم

تنبیه وحشیانه دانش آموزان توسط معلم

متاسفانه این روزها پیاپی خبر تنبیه دانش آموزان توسط معلمین را می شنویم مشخص نمی شود که در نظام آموزشی، دانش اموز برای آموختن دانش به مدرسه  می رود یا برای تخلیه کردن فشار روانی معلمین و کتک خوردن بدست انها

ادامه مطلب...
۱۴ آبان ۹۵ ، ۰۱:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی
پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰ ب.ظ سعید حاصلی
خرید کفش مردانه  کفش Massimo Dutti مدل Macho

خرید کفش مردانه کفش Massimo Dutti مدل Macho

کفش مردانه بسیار شیک ماسیما داتی


این کفش مردانه بسیار زیبا از طرح کفش های برند و گران قیمت ماچو کپی برداری شده و از نظر ظاهری کمترین تفاوتی با انها ندارد. کفش مردانه "ماسیمو داتی" دارای طرحی بسیار زیبا و جلوه ای شیک می باشد که برای استفاده در اماکن مختلف کاربرد دارد از این کفش علاوه بر استفاده در اماکن عمومی، می توان از ان درمجالس و میهمانی ها نیز استفاده کرد.

ادامه مطلب...
۱۳ آبان ۹۵ ، ۲۱:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی

داستان دنباله دار فرار از جهنم قسمت اول /

«#فرار_ازجهنم» .

(قسمت اول: اتحاد، عدالت، خودباوری)

.

من متولد ایالت لوئیزیانا، شهر باتون روژ هستم. ایالت ما تاثیر زیادی در اقتصاد امریکا داره و همیشه در کنار بزرگ ترین سازه های اقتصادی، بزرگ ترین جمعیت های کارگری حضور دارن ... .

هر چقدر این سازه ها بزرگ تر و جیب سرمایه دارها کلفت تر میشن ... فلاکت و فاصله طبقات هم بیشتر میشن ... و من در یکی از پایین ترین و پست ترین نقاط شهری به دنیا اومدم ... .

.

شعار مدارس و دانشگاه های ما اتحاد، عدالت، اعتماد و خودباوریه ... این چیزیه که از بچگی و روز اول، هر بچه ای توی لوئیزیانا یاد می گیره ... ما در سایه اتحاد، جامعه ای سرشار از عدالت بنا می کنیم و با اعتماد و خودباوری به خودمون کشور و آینده رو می سازیم ... ولی از نظر من، همه شون یه مشت مزخرفات بیشتر نبود ... .

.

برای بچه ای که در طبقه ما به دنیا بیاد ... چیزی به اسم عدالت و آینده وجود نداره ... برای ما کشوری وجود نداشت تا بهش اعتماد کنیم ... برای ما فقط یک مفهوم بود ... جنگ ... جنگ برای بقا ... جنگ برای زنده موندن ... .

.

بله ... من توی منطقه ای به دنیا اومدم که جولانگاه قاچاقچی ها و دلال های مواد مخدر، دزدها، آدمکش ها و فاحشه ها بود ... منطقه ای که هر روز توش درگیری بود ... تجاوز، دزدی، قتل و بلند شدن صدای گلوله، چیز عجیبی نبود ... درسته ... من وسط جهنم متولد شده بودم ... و این جهنم از همون روزهای اول با من بود ... .

.

من بچه ی یه فاحشه دائم الخمر بودم که مدیریت و نگهداری خواهر و برادرهای کوچک ترم با من بود ... من وسط جهنم به دنیا اومده بودم ... ..


۱۱ آبان ۹۵ ، ۰۴:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی

فاطمه(سلام الله علیها)، سند مظلومیت شیعه

عزیزان ببخشید که مدتی نبودم،‌ خیلی سرم شلوغ بود.

یک متن سخنرانی دکتر رفیعی رو براتون میذارم ان شالله استفاده ببریم.

...

عزیزان! فاطمیه، باید بیش از این‌ها تجلیل شود، زیرا سند مظلومیت شیعه است.

فاطمیه فصل تجدید غم است                      بر لب شیعه سرود ماتم است

در فاطمیه یک دنیا اندوه وجود دارد. عاشورا و شهادت امیرالؤمنین جای خود، اما مصیبت فاطمه آغاز مصیبت‌های شیعه است. اول شهیدی که در راه امامت و ولایت فدا شد در این ایام بود. نمی‌دانم فاطمه در این شب‌ها چه حالتی داشت، اما نوشته‌اند: «کَالشَّبَهِ» به قدری لاغر شده بود مثل شبهی می‌ماند در رختخواب. دیگر فاطمه بعد از پدر «نَاحِلَةَ الْجِسْمِ، مُنْهَدَّةَ الرُّکْنِ، بَاکِیَةَ الْعَیْنِ مُحْتَرِقَةَ الْقَلْب(بحارالانوار، ج43، ص 181؛ مناقب، ج3، ص 362.)» اشک چشمش خشک نشد، سوز قلبش آرام نگرفت و روز به روز لاغرتر می‌شد. اگر کسی پیش او می‌رفت می‌دید که امروزش با دیروزش به کلی فرق کرده است. بعضی از زن‌ها می‌آمدند سؤال می‌کردند: خانم! بیماری شما چیست؟ که این قدر بدنتان نحیف شده و شما را از پا درآورده است؟ می‌فرمود: بیماری من تنها بیماری جسمی نیست، من از ظلمی که به حق علی علیه السلام روا داشته شده است می‌سوزم. فقدان پدر و ظلم به علی؛( بحارالانوار، ج 43، ص 156؛ مناقب ابن شهر آشوب، ج2، ص 205 – 49.) جسمم را نحیف و مانند شَبَه ساخته است.

سنگ صبورش قبر پیغمبر بود. بلند می‌شد، آرام می‌آمد کنار قبر رسول الله و با خودش نجوا می‌کرد: یا رسول الله! «بَقِیتُ وَالِهَةً وَحِیدَةً وَ حَیْرَانَةً فَرِیدَة» بابا، به خدا بعد از تو تنها شدم. مردم از ما اعراض کرده‌اند. بابا! دیگر جواب سلام علی را هم نمی‌دهند. خانه‌ای را که شش ماه بر در آن خانه می‌آمدی و می‌گفتی: السّلام علیکم یا اهل البیت و آیۀ تطهیر را می‌خواندی، بلند شو ببین با آن چه کرده‌اند.

بنگر به جانب کاشانۀ زهرا
ماندم به میان در و دیوار زکینه
به دل خستۀ زهرا نظری کن
بعد از تو پدر رفت ز کف عزّت زهرا        

بنگر به در سوختۀ خانۀ زهرا
تا محسن من سقط شد ای ماه مدینه
بر پهلوی بشکستۀ زهرا نظری کن
جز مرگ نباشد پس از این حسرت زهرا

 

بابا، یک خواهش از تو دارم. دعا کن فاطمه پیش تو بیاید و به تو ملحق گردد؛

 «یَا إِلَهِی عَجِّلْ وَفَاتِی سَرِیعاً».( بحارالانوار، ج43، ص 177.)

حجةالاسلام و المسلمین رفیعی

 


۱۱ آبان ۹۵ ، ۰۴:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی

شفاعت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)

روایت داریم: روز قیامت که می‌شود، بی‌بی فاطمه زهرا علیها السلام می‌آید در صحرای محشر، پیراهن غرقه به خون آقا ابا عبد الله الحسین علیه السلام را می‌آورند، سر به آسمان می‌کنند می‌گویند: ای خدا تو حکم کن، بین ما و کسانی که به ما ظلم کردند، اذیت و آزار رساندند. بعد این دعا را برای عزاداران فرزندشان ابا عبد الله می‌کنند: خدایا هرکس برای حسین من گریه کرده، اشک ریخته شفاعت او را شامل حالش بکن. ما از او شفاعت بکنیم. شفاعت بی‌بی پذیرفته می‌شود. خوشا بحال آنهایی که دو ماه برای ابا عبد الله اشک ریختند و گریه کردند. زحماتشان و مزدشان با حضرت زهرا علیها السلام است. اما داغ بی‌بی فاطمه زهرا با دل بچه‌ها، با دل مولا امیر المؤمنین علیه الصلاة و السلام چه کرد؟

             من به یک­باره در از قلعه خیبر کندم            داغ زهرای جوان از نفس انداخت مرا

طبق وصیت بی‌بی فاطمه زهرا علیها السلام ، حضرت نیمه‌های شب بدن آزرده زهرایش را غسل می‌داد. وقتی که می‌خواست صورت بی‌بی فاطمه زهرا علیها السلام را با کفنش بپوشاند، دید بچه‌ها و یتیم‌های زهرا علیه السلام خیره‌ خیره نگاه می‌کنند. یک وقت آقا صدا زدند، حسنین من، زینبین من، بیایید برای آخرین بار با مادر جوانتان وداع و خداحافظی بکنید. آقا امیرالمؤمنین علیه السلام می‌فرماید: خدا را شاهد می‌گیرم، حسنین آمدند خودشان را بر سینه مادر انداختند. یک وقت ناله جانسوزی از دل فاطمه زهرا علیها السلام بلند شد، بندهای کفن باز شد، حسنین را به سینه چسبانید، آنچنان این منظره دلخراش بوده، یک وقت ندایی از آسمان بلند شد «یا أَبَا الْحَسَنِ ارْفَعْهُمَا عَنْهَا»( بحار الأنوار الجامعه لدرر أخبار الأئمه الأطهار/ مجلسی/ ج‏43/179    باب 7 ما وقع علیها من الظلم و بکائها و حزنها و شکایتها فی مرضها إلى شهادتها و غسلها و دفنها و بیان العله فی إخفاء دفنها صلوات الله علیها و لعنه الله على من ظلمها .....  ص : 155) یا علی یتیمان زهرا را از روی سینه مادر بردار. ملائکه آسمان به گریه و ناله درآمدند، طاقت دیدن این صحنه را ندارند. مولا نزدیک آمدند، یتیمان زهرا علیها السلام را نوازش و محبت کردند، با مهربانی اینها را جدا کردند. عرض کنیم: علی جان، کاش می‌آمدی کربلا کنار قتلگاه. با یتیمان حسین این­ها چه کردند؟ آیا آمدند با نوازش و محبت؟ نه! آمدند با تازیانه. دختر ابا عبد الله را از بدن آغشته به خون پدر جدا کردند...

«لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.»

حجةالاسلام و المسلمین فرحزاد


۱۱ آبان ۹۵ ، ۰۴:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی
سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۳۸ ق.ظ سعید حاصلی
عکس های جدید شاهرخ استخری با دخترش

عکس های جدید شاهرخ استخری با دخترش

شاهرخ استخری یکی از بازیگران بسیار محبوب در میان قشر جوان است شاهرخ استخری محبوبیت خود را مدیون شخصیت متواضع و بازی های هنرمندانه و البته لطف و محبت های ولی نعمتان خود یعنی هوادارانش می باشد.

در ادامه جدیدترین عکس های شاهرخ استخری را به همراه دخترش مشاهده می کنیم.

عکس های شاهرخ استخری و دخترش پناه در اینستاگرام
عکسهای اینستاگرامی شاهرخ استخری و دخترش پناه
عکس های شاهرخ استخری و دخترش پناه در اینستاگرام

ادامه مطلب...
۱۱ آبان ۹۵ ، ۰۴:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی

حسینی شوید.

مرحوم آیت الله بهجت
به جوانان تأکید داشتند که:
حسینی بشوند نه هیئتی! زیرا اگر گرم هیئت بشوید حسینتان را آنگونه که خود
دوست دارید و باب میلتان است میسازید و هرکس با میل شمامخالف باشد میگویید
باحسین(علیه السلام) مخالف است؛
ولی اگر حسینی باشید هیئت و رفتارتان را برمبنای حسین میسازید!
هیئتی شدن کاری ندارد کافیست ریش بگذارید و با پیراهن مشکی ازاین هیئت به آن هیئت بروید!
حسینی شدن است که مشکل است.


۱۱ آبان ۹۵ ، ۰۳:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی

تقدیم به نوکرهای ارباب:

اشک اگر بهر شما ریخت اصالت دارد
گریه بر غیر تو ارباب خجالت دارد

خود مرید است، ولی میکده را هست مراد
هرکه بر حضرتِ عباس ارادت دارد

آب مهریه ی زهرا ست، بدانید همه
بستن آب بر این قوم وقاحت دارد

علتش چیست خدا ؟ حرمله در بین فنون،
در هدف گیریِ شش ماهه مهارت دارد

چِقَدَر آب مگر خواست؟ چه اندازه مگر...
قلب این دشمنِ نااهل ، قساوت دارد...

مرد در خیمه ی ما هست، ولی خوش باشید
چند وقتی ست که سجاد کسالت دارد

روضه سربسته بخوانید ز معجر بُردن
احترامی اگر این مُهرِ سیادت دارد


۱۱ آبان ۹۵ ، ۰۳:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی

سلام علیکم

سلام علیکم

مسابقه سوم: کتابخوانی

ادامه مطلب...
۱۱ آبان ۹۵ ، ۰۳:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی