۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

کناره گیری قالیباف به نفع رئیسی

کناره گیری قالیباف به نفع رئیسی


از همان روزهای نخستین مناظرات تلویزیونی، میشد متوجه طرز فکر نزدیک قالیباف و ابراهیم رئیسی را متوجه شد هر دو نامزد اصولگرا و با خط مشی های نسبتا یکسان بودند بسیاری از کارشناسان احتمال ائتلاف قالیباف و رئیسی را از همان روزهای اول داده بودند.


ادامه مطلب...
۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی

[بهترین روش های افزایش طول آلت تناسلی مردان

افزایش طول الت تناسلی مردان

بهترین روش بزرگ کردن آلتن تناسلی مردان

درمان کوچکی آلت تناسلی مردان

روش های افزایش طول آلت تناسلی مردان

بسیاری از مردان بخاطر مسائل زنتیکی و یا دلایل بسیار زیادی مانند تغذیه نادرست، سبک زندگی متفاوت و یا مشاغل گوناگون، از کوچکی آلت تناسلی رنج می برند کوچک بودن آلت تناسلی در مردان علاوه بر ایجاد مشکلاتی در ایجاد رابطه صحیح جنسی، مشکلات روانی بسیار زیادی نیز برای مرد پدید می آورد افرادی که دارای آلت تناسلی کوچکی هستند، عموما از اعتماد بنفس پایین تری در اجتماع و یا انجام امور جنسی خود برخوردار هستند در ادامه با بهترین روش های کلفت تر کردن و بزرگ تر کردن آلت تناسلی مردان آشنا خواهید شد.


ادامه مطلب...
۲۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۲:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی

دانلود مستند تبلیغتی قالیباف

مستند انتخاباتی سردار قالیباف

محمدباقر قالیباف برای تبلیغات انتخاباتی خودف اقدام به تهیه مستندی پیرامون مسائل مختلف کشور کرده که مشاهده آن در نوع خود خالی از لطف نیست

مستند انتخاباتی قالیباف در مورد مسائل مهم کشور خصوصا مسائل اقتصصادی می باشد.


ادامه مطلب...
۱۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی

رونمایی از پوستر فیلم سینمایی نهنگ عنبر 2

فیلم سینمایی نهنگ عنبر 2


فیلم سینمایی نهنگ عنبر 2

صبح امروز از جدیدترین فیلم سینمایی رضا عطاران با عنوان نهنگ عنبر دو رونمایی شد فیلم سینمایی نهنگ عنبر 2، بخاطر موفقیت بسیار خوب نسخه 1 ان ساخته شده که پیش بینی می شود نهنگ عنبر دو نیز با استقبال عموم مواجه شود.

در فیلم سینمایی تهنگ عنبر 2، رضا عطاران، ویشکا آسایش و مهناز افشار ایفای نقش می کنند.

به گفته دست اندرکاران سینمایی نهنگ عنبر2 ، از تاریخ 20 اردیبهشت ماه فیلم سینمایی نهنگ عنبر2 در سینماهای کشور بصورت عمومی اکران خواهد شد.

ادامه مطلب...
۱۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۵۸ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی

روش های مرتب کردن ابروها در منزل

 اموزش مرتب کردن ابروها در منزل

ابروها پس از چشم ها شاید زیباترین قسمت های صورت را تشکیل بدهند قطعا بدون داشتن ابروهایی زیبا نمی توان چهره زیبایی داشت بایادگیری روش های مرتبط کردن ابروها در منزل، می توانید همیشه ابروهایی زیبا و مرتب داشته باشید.

ادامه مطلب...
۱۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی

روش های صحیح سرخ کردن غذا

روش های صحیح سرخ کردن غذا

همانطور که می دانید در روند سرخ کردن غذا، مقدار زیادی از خواص مواد غذایی از بین می رود با آگاهی از روش های صحیح سرخ کردن غذا، علاوه بر افزایش طعم و زیبایی آن، از  از بین رفتن خواص مفید مواد غذایی نیز محافظت خواهید کرد.

ادامه مطلب...
۱۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی

فروریختن سن در کنسرت سالار عقیلی امشب آمل

کنسرت سالار عقیلی

متاسفانه در کنسرت امشب سالار عقیلی که در شهر آمل برگزار شد، سن برگزاری این کنسرت در زیر پای سالارعقیلی و نوازندگانش از هم فروپاشید. و سالار عقیلی به اتفاق نوازندگانش بر زمین افتادند.

اینکه یکی از بهترین خوانندگان کشور به این شکل و بخاطر سهل انگاری و عدم کفایت تهیه کنندگان این مراسم بر روی زمین بیوفتد بسی باعث شرمندگی و خجالت است.

ادامه مطلب...
۱۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۳۰ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی

وبسایت کارانه قالیباف فیلتر شد

سایت کارانه قالیباف فیلتر شد


محمدباقر قالیباف، نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، در مناظرات خود با سایر نامزدها به مردم قول تاسیس سامانه کارانه را داده بود که افراد بیکار با ثبت نام دران بتوانند شغلی پیدا کرده و تا زمانی که بیکار هستند ماهیانه دریافتی مشخصی نیز از این سامانه داشته باشند در همین راستا نیز آقای قالیباف وبسایتی به همین منظور و برای تبلیغات هرچه بیشتر در این مورد راه اندازی کرده بود که ظاهرا این وبسایت عصر امروز فیلتر شده است.

ادامه مطلب...
۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۴۴ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی

از بین بردن جوش و اکنه


با شروع دوران بلوغ و افزایش هورمونهای مختلف در بدنف انواع جوش و آکنه بر روی پوست نوجوان  ایجاد می شود بسیاری از نوجوان از وجود آکنه بر روی صورت هایشان رنج می‌برند، اما برای رهایی از آنها می‌توانند این راهکار‌ها را انجام دهند.با آگاهی از روش های از بین بردن جوش و اکنه، می توان بخوبی از شر آنها رها شد.

ادامه مطلب...
۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی

شکایت روحانی از ابراهیم رئیسی بخاطر غارت شدن صندوق فرهنگیان

مناظرات

این روزها، تنور مناظرا داغ و نامزدها بر علیه یکدیگر به افشاگری هایی می پردازند گرچه اگر مناظرات بصورت زنده پخش می شدند برای مردم از جذابیت بسیار بیشتری برخوردار می شدند اما جنگ لفظی نامزدهای ریاست جمهوری نیز برخی اوقات سوزه محافل و صفحات مجازی شده است.

ادامه مطلب...
۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۶:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حاصلی